Wij zien mogelijkheden voor jullie!

Het lijkt erop dat we de aanschaf van een nieuw voertuig voor jullie kunnen regelen. Laten we samen jullie situatie verder bespreken.

De belangrijkste voordelen op een rij:

  • geen aanschafkosten en geen maandbedrag voor gebruik of afschrijving
  • het voertuig past perfect bij jullie groep en gebruik
  • maak gebruik van onze kennis over aanpassingen, extra opties en rolstoeluitbreidingen
  • wij geven advies over fiscale besparingen
  • wij adviseren over een eventuele toekomstige transitie naar elektrisch rijden

Veelgestelde vragen

Wij nemen de totale aanschafkosten voor onze rekening. Ook de gewenste aanpassingen nemen wij op ons. Denk aan lage instap, andere looproute, oprijplank voor rolstoelen, rolstoelvergrendeling. Er is dus geen investering of maandelijkse bijdrage van jullie nodig.

De dagelijkse kosten om het voertuig te rijden - brandstof, verzekering, motorrijtuigenbelasting, dagelijks onderhoud - zijn voor jullie organisatie.

Na ondertekening van onze samenwerking gaan we uiterlijk binnen 12 maanden van start. We spreken samen de startdatum af, zodat we tijdig het voertuig kunnen leveren. Onze doelstelling is dat we 13 weken na de start het voertuig leveren.

Mochten jullie direct behoefte hebben aan een voertuig, dan bieden we jullie een tijdelijk 'voorloop voertuig' aan. Hiermee overbruggen we samen de periode tussen de start en de uitlevering van het voertuig.

Vanwege momentele drukte in verband met deze overname kunt u het beste uw vragen per e-mail sturen naar overname@saamdoethet.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te beantwoorden. 

Vanaf vrijdag 2 december kunt u ons eventueel ook telefonisch bereiken via 0475-527435, kies in het menu voor optie 5 'Overname Stichting MVI'. Houd er echter rekening mee dat we veel vragen krijgen en dat we u door de drukte wellicht niet direct te woord kunnen staan.